Граѓанските организации постојано бараат нови начини да ги промовираат своите активности. Во изминативе години, организациите кои користеа т.н. „герила“ акции забележаа успех во привлекувањето на вниманието во јавноста. Граѓанските активисти велат дека „герила“ акциите се добар начин да се заинтригира јавноста, да се „освојат“ социјалните мрежи и да се пренесат пораките.
Видеото со превод на албански јазик е достапно ТУКА.
Сторијата е изработена во рамки на проектот „Известување за граѓанското општество и неговото влијание врз промените во општеството“, што го спроведува Македонскиот институт за медиуми во партнерство со Центарот за истражувачко новинарство – СКУП Македонија, со финансиска поддршка од програмата Цивика мобилитас.
Содржината на видеото е единствена одговорност на авторот и на ниту еден начин не може да се смета дека ги одразува гледиштата на Цивика мобилитас, Швајцарската агенција за развој и соработка (SDC) или организациите што ја спроведуваат.