Едукација

Планирање на ефективни комуникации со целните групи, користење на постоечките ресурси, пренесување на вистинските пораки за вистинските луѓе во вистинско време и мониторинг на сопсвената работа, се темите кои беа опфатени во текот на дводневната обука за стратегиски комуникации за...

Што претставува новинарска вест, како се создава медиумската реалност, што подразбира медиумската писменост и како ефективно да се комуницира со медиумите беа главните теми на дводневната работилница за медиумска писменост и комуницирање со медиумите. На работилницата учествуваа претставници на 6-те...

Запознавање со основните концепти на модерната комуникација, вовед во медиумската писменост, препознавање и справување со лажните вести, користење на медиумската писменост за продукција на мултимедијални содржини, како да се подготват ефективни програми за обуки од областа медиумската и информациската писменост....

Медиумската и информациската писменост е динамички концепт на доживотно учење, и како што се менува технологијата, така се менува и самата дефиниција. Сепак, моќта на соработката меѓу различните засегнати страни, и институционални и вонинституционални, е клучна за развојот на оваа...

„Нека се чуе вашата порака!“  е насловот на тридневната работилница која почнува денеска во Скопје и е наменета за граѓански организации што ги застапуваат правата на лицата со попреченост во земјава. Двајца домашни и странски обучувачи ќе им помогнат на...

Македонскиот институт за медиуми, во партнерство со Центарот за истражувачко новинарство – СКУП Македонија, организираше еднодневна работилница за продукција на новинарски стории на теми од областите на делување на граѓанските организации кои се дел од програмата ЦИВИКА Мобилитас. Работилницата,...

Страница 1 од 3